شکرگزاری|ایده‌ای برای توسعه‌فردی

یکی از کارهایی که امسال تقریباً هرروز سعی کردم انجامش بدهم شکرگزاری بود. طبق آخرین تحقیقات دربارۀ تاثیر مثبت شکرگزاری مشخص شد که در هر زمان، مثلاً یکی-دو دقیقۀ قبل از خوابیدن/ بعد از بیدارشدن، شکرگزاری بابت سه چیز کافی است و بیش‌تر از آن چندان موثر نیست (طبق گفتۀ پیام بهرام‌پور در بیشتر از یک)

در لیست زیر چند مورد شیرین و دل‌نشین را که در لیست شکرگزاریِ یک‌ماه اخیرم نوشته بودم، به اشتراک گذاشته‌ام:

  1. خدا را شکر که صبحم را با گوش‌کردنِ موزیک و دیدن عکس‌های زیبا در پینترست شروع کردم.
  2. خدا را شاکرم برای اهمیت‌دادنِ عملی به ارزش‌هایم.
  3. خدا را شاکرم برای نور دوست‌داشتنی و نشاط‌آورِ صبح.
  4. خدا را شکر که زنده هستم و می‌توانم برای بهترکردنِ هرچیزی که در توانم هست، تلاش کنم.
  5. خدا را شکر می‌کنم که دربارۀ موضوعاتِ مهم، عجولانه تصمیم نگرفتم.
  6. خدا را شکر می‌کنم که دیشب زود خوابیدم و امروز زود بیدار شدم و سرحالم.
تگ‌ها
نوشته‌های مشابه

نوشته‌های مشابه بر اساس تگ نمایش داده می‌شوند. این پست بدون تگ است.

دیدگاه‌ها

برای این نوشته دیدگاهی وجود ندارد.

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.